احمد ناكني وناك مراتي قدامي قصص المثليه الجنسيه
احمد الونش ناكني وناك مراتي قدامي
احمد سواق توك توك ركبت معاه ف مشوار عادي ولما وصلني بديله الاجرة خمسه جنيه قالي لا يا استاذ الاجرة 15 جنيه قلتله ازاي قالي هي كده انا طبعا رايح مناسبه ومارضتش اتكلم المهم اديته المبلغ اللي قال عليه اخد الفلوس وقالي ده تمامك يا عرص ماتقدرش تفتح بقك انا استغربت الرد بتاعه. اوصفلكو احمد ده بقا هو طويل وجسمه ناشف كده وكفة ايده كبيرة وانا طبعا ابيض وجسمي مدلدل وطري زي الملبن. المهم روحت مشواري والفترة كلها وانا قاعد بفكر ف اللي عمله احمد ولما شتمني خلصت مشواري وانا مروح كان الوقت اتاخر شويه اتمشيت بره الشارع كده لقيت توك توك واقف روحتله لقيت مفاجاة هو احمد ومعاه صاحبه انا رجعت لورا قالي تعالي يا استاذ ماتخفش روحتله قلتله مش خايف قالي طب تعالا اوصلك ركبت معاه هو وصاحبهصاحبه ركب جنبي ورا وهو سايق دخلو بيا ف شوارع كده ضلمه وبعيده وانا ابتدا الخوف يتملكني المهم لقيت صاحبه بيقولي فاجاة كده هات كل اللي معاك واقلع هدومك وطلع مطوة من جيبه وحطها ف جنبي واحمد سواق التك التوك دخل ف خرابه كده ضيقه ومهجوره المهم نزلوني من التوك التوك وابتدو يفتشوني وياخدو اللي معايا ويحطو ايديهم في جيوبي ومن ورا المهم انا ابتديت اسيح وجسمي يسخن وهما كانهم بيقفشولي قلتلهم اخدتو كل حاجة مفيش حاجة تاني قالولي اخرس خالص يا عرص يا خول لما نخلص هنسيبك المهم شدوني كده ورا سور مبني قديم ولقيت احمد بيقولي البدله دي تلزمني انا عايزها قلتله حاضر اقلعها قالي اه انا فرحت من جوايا اني هقلع ف حته مهجورة زي دي روحت فاكك الزراير وقلعتها ووقفت بالبوكس والفنله قدامهم احمد عجبته البدله اخدها قالي هسيبك هنا تروح لوحدك وانت ابيض وملظلظ كده زي الحريم خلي العيال تقع فيك تنيكك روحت قلتله طب ماتنكني انت وسبني اروح بالبدلة وبكرة اجبلك اللي انت عاوزه قالي يعني عايزني انيكك قلتله اه انا عايزك تنكني وروحت قلعتله ملط شافني اتجنن وطلع بتاعه وقالي مص يا متناك نزلت علي ركبي مصيتله جامد اوووووي وقالي هو انت خول وبتتناك قلتله اه قالي طب ماقلتش ليه من الاول قلتله مانا كنت مستني بعد ماتاخدو كل حاجة مني كنت هقلكم نيكوني عشان اروح لمراتي واللبن ف طيزي المهم قومني ولف وشي للسور وتف ف طيزي ودخل بتاعه قالي انت واسع يا شرموط وقعد ينيك فيا ساعه هو وصاحبه وينيموني ع بطني ف التراب ويدعكوني ضرب ع طيزي ونيك فيها وانا هاموت من المحنه واللذه اللي كنت فيها صاحبه قالي عايز انيك مراتك قلتله موافق تعالا معايا ع البيت بعد ماخلصنا لبست هدومي واتحركنا ع البيت عندي دخلت ع مراتي قالتلي ايه اللي مبهدلك كده قلتلها هاحكيلك بعدين معايا اتنين ضيوف بره البسي واطلعيلهم بره وظبطيهم قالتلي ماشي المهم انا دخلت اخدت دش ع السريع طلعت لقيتهم واخدينها وسطيهم بالعافيه وبيقفشولها جامد وهي مش قادرة تخلص منهم قلتلهم بالراحه مش كده هتموتها قالولي بس انت يا عرص احمد قالي اقلع وريها طيزك عملنالك فيها ايه روحت قلتلها يا فيفي الجماعه مقصروش معايا فشخوني نيك ظبطيهم انتي بقا قالتلي ماشي بس بالراحه عليها دول قطعو بزازي قلتلها معلش ورحت واخدها من وسطيهم وقلعتها ملط ومنيمها ع بطنها قدامهم وقلتلهم يالا كلوها وافشخوها وانهشو لحمها نزلو عليها قطعوها من كتر النيك وهي سايحه وتقولي خليهم مايجبوش بدري خليهم يفشخوني اووووووي مش عايزاهم يوقفوا قلتلها ماهما لسه نايكني وجايبين ف طيزي فاطمني هيطولو معاكي. المهم قعدو ينيكو فيها وبعد كده ناكوني تاني قدامها يجي ساعه ونص وبعد ماخلصنا قمنا استحمينا هما خدو فيفي مراتي استحمو مع بعض وانا لوحدي طلعنا فيفي عملت عشا وبعد ماخلصنا قلت لفيفي هاتي الفين جنيه لاحمد وصاحبه عشان العملية مزنقه معاهم شويه جابتلهم الفلوس وخدوها ومشيو .
بعد مافيش نص ساعه لقيت الباب بيخبط بفتح لقيته احمد بقله رجعت تاني يعني قالي هبات معاكو قلتله اتفضل دخل اول ما دخل لقي فيفي ف وشه اخدها وقاعدها ع حجره ومسك بزازها راحت هي مطلعهمله يمص فيهم وتقولي احمد ده غلبان وعايز حنان خليه يبات معايا ف اوضتي وانا هريحه قلتلها تمام ماشي اخدته ودخلت الاوضه وانا دخلت بعديهم بشويه لقيته مقلعها ونازل فيها نيك روحت قلعت انا هي شافتني قالت لاحمد نيكو شويه معلش طيزه وكلاه هيتجنن ع زب من بدري راح معدول عليها وقالها افتحيلي طيزه طيب وانا افشخه فتحت طيزي وتفت فيها وبقت تمسكه تدخلهولي لحد مافشخني نيك واتعدل عليها كمل معاه وقعدنا الليل كله ينيك فينا احنا الاتنين لحد مانمنا لوحدنا من كتر التعب . صحينا الصبح غيرنا وفطرنا وقبل مايمشي احمد قالي انهاردة هجيب واحد حبيبي عايز منه مصلحه ينيك مراتك عشان يقضيلي المصلحه بصيت لفيفي قالتلي ماشي لو عايزني من دلوقت اروح معاك ماعنديش مشكله قالها لا بعد المصلحه ابقا اخدك يومين عندي ف البيت انيكك لما اشبعك ... يلا سلام بقا
تعليقات
إرسال تعليق