المشاركات

: حماته سرحت بيه وخطفته من بنتها ليله قصص سكس المحارم

  صاحبنا كان فى فرح هو ومراته وحماته وفى اخر الليل ركبوا التاكسى وح يروحوا زوجة صاحبنا همست فى ودنه وقالت له روح وصل ماما وما تغبش انا تعبانه جدا الليله وما تغيبش قالها تعالى معايا نوصلها ونرجع رفضت بحجة انها ح تجهز نفسها راح صاحبنا وصل مراته الاول وراح يوصل حماته حماته ست تخينه لحمها كتير وست عفيه جامده خدت زوج بنتها تحت باطها وصعدوا السلم ودخلت وحاول يستاذن علشان يروح لشقته قالت له تعالى يا منيل نيمنى وغطينى الاول ..هى مراتك ح تروح فين؟ شويه ورن المحمول بتاع صاحبنا من مراته بتستعجله اتعلثم الراجل ..قال لها انا جاى اهو اوعى تنامى ضحكت حماته وقالت له خليها تنام بقه قال: دا مستنيانى ليه يا مهبب قال : ما انتى عارفه بقه يا حماتى يا واد بطل شقاوه امال هى بتشتكى منك ليه قال: هى قالت لك حاجه ايوه بتشتكى من طوله وبتتعبها كمان وعاوز تعمل من طيزها كمان قال: كدا..قالت لك الاسرار الخاصه طبعا امال قال: طيب الرخمة دى لها حساب معايا ايوه كدا تعالى نيمنى بقه حماته لما حضرت الفرح استرجعت ايام زمان وهى عروسه وحبت تعيش الدور ورسمت على زوج بنتها ووقعته معاها صاحبنا راح يغطيها وقال لها تصبحى على خير و...

أول لقاء جنسي مع ماما في الحديقة قصص سكس المحارم

  أنا أبلغ من العمر واحد وعشرين عاماً وأتمتع بقوام جيد. وبالنسبة لأمي سناء كانت قنبلة جنسية. ومعظم الرجال في حينا يحدقون في مؤخرتها مثل كلاب جائعة، وهي تحب أن ترتدي ملابس عصرية وبشكل عام ترتدي بنطال اليوجا والقمصان الرائجة. كان كلا والدي يعملان في مجال الإدارة. ولم تكن لدي أي نوايا سيئة نحو أمي لكن في يوم جميل أثارتني ملابسها حيث كانت ترتدي تي شيرت ضيق وجينز ضيق يغطي ثلاثة أرباع ساقيها. لذلك من هذا اليوم بدأت مشاعري تتغير نحوها. بدأت أستغل كل فرصة لكي المسها. وأعتدت أن أسم ملابسها الداخلية الغير مغسولة وأداعب بها قضيبي. وأنا الآن سأشارك قصتي حول نجاحي في إقناع ماما المثيرة وكيف استمتعنا بحياتنا الجنسية معاً. بعد شهور من افنتظار خططت لكي أضاجعها في حديقة عامة لكون والدي سيكون في المنزل حيث يعود سريعاً من المكتب. في يوم عمل رائع خططت وقد بدأت الحوار بهذه الطريق بيني وبين حبيبتي. أنا: أهلاً يا ماما أنا محضرلك مفاجأة بالليل. ماما: ايه هي يا حبيبي؟ أنا: ماما دي مفاجأة!! قولي لبابا أنك عندك إجتماع بالليل وتعالي على الحديقة في الساعة 5:30. أمي: الحديقة!!! أنا: أيوه يا أمي!! ومتسأليس أي أس...

زوجة عمي من سكس السحاق إلى سكس المحارم معي قصص سكس المحارم

  آه آه آه .. أرجوكي نيكني… بصبا عك… بصبا عك يا بت…. آآآه…من زمان جوزي ما ناكنيش…..آه.. آآآآه…”. كان سماع ومشاهدة ذلك منعطفاً خطيراً في حياتي الجنسية و كانت تلك هي الآهات التي جمدتّ الدم في عروقي لبرهة وجيزة والتي أعقبتها نوبة من الضحك المكتوم؛ أكتمه في نفسي خشية أن تسمعني زوجة عمي الأربعينية دلال وجارتها سالي التي كانت تلعب بيدها في كسها وباليد الأخرى تداعب صدرها السمين المتدلي. وعلى الرغم من كوني كنت أشعر ببرد الشتاء حد الارتعاد وقد غرقت ملابسي جراء ما أمطرته علي السماء في أشدّ الشهور صقيعاً وهو شهر يناير, إلا أننس أحسست بسخونة رأسي من هول الموقف. كان باب الشقة موارباً فدخلت مباشرة في العاشرة صباحاً لتصكّ سمعيّ تلك الأحّات والآهات الصادرة من زوجة عمي وهي تمارس سكس السحاق مع جارتها نانسي المثيرة الجسد تمهيداً لممارسة سكس المحارم معي والذي لم يكن ليطرأ لي على خاطر! أنا شهاب عمري الآن الرابعة والثلاثين وكان ذلك قبل سبعة أعوام عندما انتقلت من عملي في مدينة المنصورة إلى القاهرة وقد أقمت فترة في بيت عمي الذي رحّب وزوجة عمي التي فرحت بمقدمي بشدة كذلك وذلك قبل أن أستقل في شقة خاصة بي. زو...

تدريب سكس بنكهة مختلفة قصص سكس المحارم

  سافرنا اسبوع بورسعيد انا و عائلتي كلها قررت انا و اختي و ابني مننزلش البحر في يوم و الباقي نزلوا و فضلنا قاعدين في الشقة ابني اقترح عليا انا و اختي نعمل تدريب سكسي بالهدوم اللي لابسينها احنا الاتنين كنا لابسية جلابية صيفي نص كم ابني قالنا عايزكوا تقفوا جنب بعض على شريط واحد و كل واحدة تلعب بكسها من فوق هدومها جاااااااااااااااامد و اللي هتصوت اكتر هتبقى كسبانة في الجولة الاولى عملنا كدة فعلا و احنا الاتنين كنا بنصوت جااااامد و هو كان قاعد قدامنا بيبص علينا و يراقبنا و اختي كسبتني في الصويت و في التمرين التاني طلب مننا ان احنا نوطي و نمسك طيازنا جامد من فوق الهدوم و اكتر واحدة هتقفش في طيزها و يبان الاحمرار على طيزها هي اللي هتكسب اختي كانت ماسكة طيزها بس مش بترجها و انا رجيت طيزي بايدي و ضرب على طيزي و انا الللي كسبت في التمرين التاني التمرين التالت طلب مننا اننا نطلع بزازنا من الجلابية و اكتر واحدة هتريل على بزازها جامد هي اللي هتكسب وانا اللي كسبت التمرين الرابع طلب مننا اننا نقلع هدومنا وكل واحدة تنام وضعية كلب و التانية وراها بتدعكلها كسها و بتلحسه و اول واحدة تجيب لبن في الوق...

اميرة المطلقه الحلوة مع ابن عمها قصص سكس المحارم

  حينما كنت في الثانوي كنت لا أفكر بالجنس أبدا كان كلتفكيري بلعب الكرة ثم السهر مع أصحابي وكنت مهمل في دروسي ومتعب البابا وفي ألسنهالثانية من الثانوي كنت راسب في مادة الإنجليزي ) ولهذا السبب قرر أبي إرسالي إلىالمدينة للسكن عند عمي والالتحاق بإحدى معاهد الإنجليزي وكان لعمي ولدين وبنتمطلقة اسمها أميرة ويمتلك بيت مكون من ثلاثة أدوار كان عمي وعائلته ساكنين بالدورالأرضي وفي كل دور شقتين المهم وفي يوم من الأيام وبعد رجوعي من المعهد وكنت أتصببعرق لاني مشيت من المعهد إلى البيت قررت اخذ دش سريع عشان كذا دخلت غرفت أولاد عميونزلت ملابسي وما بقيت علي سروال قطني استرتش كان شاد على زبي بالمرة ومطلعه كأنيمفصخ وطلعت من الغرفة أبى الحمام و أثناء طلعتي قابلتني أميرة يوم شافتني بغت تنهبللان جسمي كان حلوا بالمرة وابيض وزبي كبير مرة وكان ودها تخبي نظراتها لزبي الكبيرمن الخجل بس ماهي قادرة وأنا أحس في نظراتها ودها تأكله أكل وانا ما كنت مهتم ولاأداري وش السالفة رحت الحمام وتسبحت وعند خروجي من الحمام كانت بنت عمي في انتظاريفي الخارج لتلقي نظرة على الي قطع قلبها وسوت كان ما هي متعمدة ومرت من جنبي ولمسةزبي ...

سهير واخوها محارم نار قصص سكس المحارم

  سهير وهي فتاة تبلغ من العمر 16ستة عشر عاماً مع أخيها الشاب علي والذي يبلغ من العمر 19 تسعة عشر . عاماً سهير فتاة كغيرها من الفتيات ،فتاة جميله جداً بيضاء بدءت تكبر ، وصلت سن البلوغ وبدأت ملامح الأنوثة تظهر على جسدها الجميل الصغير ،، بدأ صدرها بالبروز قليلا حيث أنه أصبح لها نهديين صغيران في حجميهما ولكنه جذابان للغايه ، وبدأت مؤخرتها في البروز والاستدارة علما بأنها مؤخرة صغيرة ولكنها جذابه كانت سهير تحب أخاها علي ، وتتخذه مثلها الأعلى في كل شيء وتكن له كل الاحترام والتقدير ، وفي البداية سوف أعرفكم بنفسي انا علي أبي رجل ذو دخل محدود وعمله بعيد ولكي يلتحق بعمله يضطر إلى السفر بسبب بعد العمل ولأنه تم نقله إلى أحد أفرع الشركه في مدينه بعيدة مما يضطرة التغيب عن المنزل لمدة أسبوع تقريباً يأتي ويجلس لمدة ثلاثة أيام ومنها يذهب إلى عمله وهكذا و ولا يوجد في المنزل إلا أمي وأنا وأختي سهير ومنذ فترة تزوجت أختي هند لم يتواجد معي في المنزل سوى أختي سهير وأمي كانت تعمل في صباحاً ومساءً و بصراحه لم أنظر إلي أختي سهير في أي يوم من الأيام بنظرة غير أخلاقية فهي أصغر مني وأختي بنفس الوقت . لقد تزوجت ...

اميرة المطلقه الحلوة مع ابن عمها قصص سكس المحارم

  حينما كنت في الثانوي كنت لا أفكر بالجنس أبدا كان كلتفكيري بلعب الكرة ثم السهر مع أصحابي وكنت مهمل في دروسي ومتعب البابا وفي ألسنهالثانية من الثانوي كنت راسب في مادة الإنجليزي ) ولهذا السبب قرر أبي إرسالي إلىالمدينة للسكن عند عمي والالتحاق بإحدى معاهد الإنجليزي وكان لعمي ولدين وبنتمطلقة اسمها أميرة ويمتلك بيت مكون من ثلاثة أدوار كان عمي وعائلته ساكنين بالدورالأرضي وفي كل دور شقتين المهم وفي يوم من الأيام وبعد رجوعي من المعهد وكنت أتصببعرق لاني مشيت من المعهد إلى البيت قررت اخذ دش سريع عشان كذا دخلت غرفت أولاد عميونزلت ملابسي وما بقيت علي سروال قطني استرتش كان شاد على زبي بالمرة ومطلعه كأنيمفصخ وطلعت من الغرفة أبى الحمام و أثناء طلعتي قابلتني أميرة يوم شافتني بغت تنهبللان جسمي كان حلوا بالمرة وابيض وزبي كبير مرة وكان ودها تخبي نظراتها لزبي الكبيرمن الخجل بس ماهي قادرة وأنا أحس في نظراتها ودها تأكله أكل وانا ما كنت مهتم ولاأداري وش السالفة رحت الحمام وتسبحت وعند خروجي من الحمام كانت بنت عمي في انتظاريفي الخارج لتلقي نظرة على الي قطع قلبها وسوت كان ما هي متعمدة ومرت من جنبي ولمسةزبي ...